Nemocnica v Levoči vytvorila call centrum

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Call customer service_4460x4460.jpg
Foto: burst.shopify.com

Všeobecná nemocnica s poliklinikou Levoča, člen skupiny AGEL, sprevádzkovala informačnú linku pre pacientov. Podľa tlačovej správy nemocnice sa tak pacienti budú môcť objednať na rádiodiagnostické vyšetrenia.

,,Nové call centrum využíva centrálny objednávací systém, takže pomocou online diárov je možné vidieť, kedy je možné pacienta objednať tak, aby na seba vyšetrenia nadväzovali čo najlepšie a pacient nemusel dlho čakať. Vďaka tomu odpadá zložité telefonovanie do niekoľkých ordinácií a získavanie vhodných termínov, ktoré potom spolu nemusia korigovať,“ uviedol riaditeľ nemocnice Jozef Tekáč.

Pacienti zisťujú dôležité informácie

Podľa Tekáča pacientov najviac zaujíma dĺžka čakania alebo ordinačné hodiny na jednotlivých pracoviskách. Často sa pýtajú na priebeh vyšetrení a prípravu na ne.

Špecializovanú linku obsluhuje vyškolená všeobecná sestra, pacient sa tak dostane k relevantným informáciám.

Nová služba by podľa tlačovej správy mala zvýšiť komfort pacientov. Tí sa jednoducho môžu objednať na RDG, MMG, USG, MRI alebo CT vyšetrenie každý pracovný deň od 7:30 do 15:30 na čísle 053/3332 211.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie VNsP LE Všeobecná nemocnica s poliklinikou, a.s. Levoča