Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

GSK Consumer Healthcare oznámila zmeny vo vedení

Jourdren_romana.jpg
Romana Jourdren | Foto: GSK

Regionálnou generálnou riaditeľkou pre strednú a východnú Európu sa stala Romana Jourdren. Vo funkcii generálneho riaditeľa pre Českú republiku a Slovensko ju nahradí Pavel Behenský.

Spoločnosť GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare menovala Romanu Jourdren za regionálnu generálnu riaditeľku pre strednú a východnú Európu. Vo funkcii generálneho riaditeľa pre Českú republiku a Slovensko ju nahradí Pavel Behenský. Informovala o tom spoločnosť.

V novej pozícii generálnej riaditeľky pre región CEE bude Romana Jourdren zodpovedná za všetky aktivity GSK Consumer Healthcare naprieč 30 trhmi, z ktorých najdôležitejšie sú Rusko, Poľsko, Ukrajina, Česká republika, Slovensko, Rumunsko a Maďarsko.

Sídliť bude vo Varšave

Podľa zverejnených informácií má Romana Jourdren skúsenosti v oblasti marketingu, obchodu a celkového riadenia firmy v sektore spotrebného tovaru.

Predtým, ako začala v roku 2013 pracovať v GSK, pôsobila v spoločnostiach Philips, EgonZehnder, Danone alebo Kimberly Clark. V naposledy menovanej spoločnosti mala na starosti región strednej Európy a bola zodpovedná za aktivity v Českej republike, na Slovensku a v Maďarsku.

Agendu spojenú s jej novou pozíciou bude ako rodená Češka riadiť z Varšavy, kde sa nachádza firemné ústredie pre región CEE, a zároveň sa stane členom európskeho vedenia spoločnosti (European Leadership Team).

Behensky_pavel.jpg
Pavel Behenský |Foto: GSK

Pavel Behenský má rozsiahle obchodné skúsenosti. Role obchodného riaditeľa pre ČR a Slovensko sa ujal po vytvorení spoločného podniku medzi Novartis OTC a GSK Consumer Healthcare v roku 2013.

Predtým pracoval ako Business Unit Head Mass Market. Okrem GSK pôsobil v Procter&Gamble, Danone a Fromageries Bel. V P&G zastával rôzne obchodné a marketingové pozície, vrátane obchodného riaditeľa, a to aj na regionálnej úrovni.

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare je jedna z troch celosvetovo najúspešnejších divízií spoločnosti GSK. Biznis firmy zahŕňa vývoj a predaj produktov v oblasti wellness, orálnej hygieny, výživy a dermatológie. V portfóliu spoločnosti sa nachádzajú značky ako Sensodyne, Voltaren, Corega, Panadol alebo Theraflu.

Odporúčané články

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatné novinky emailom zo zdravotníctva raz týždenne:
Autor SITADátum 6. septembra 2017 16:46
K téme ,

Odporúčame

Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...